Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma, 70 000+ titulů skladem, více než 3 500 výdejních míst.
Aktuální 9. přepracované vydání souboru Receptury teplých pokrmů Jaroslav Runštuk a kol., které téměř na 600 stranách představuje tradiční i moderní pokrmy především české kuchyně.
Obsahuje rovněž přehled aktualizovaných legislativních a hygienických předpisů, ale také kapitolu "NOVÉ RECEPTURY", která odráží nejen moderní trendy naší gastronomie, ale je i okénkem do historie české gastronomie. Kapitola „NOVÉ RECEPTURY“ byla aktuálně doplněna o další receptury, z nichž některé mají své tradiční zastoupení v noblesní prvorepublikové gastronomii. Mezi tyto receptury patří například příprava pokrmů ze šneků, jež mají v české gastronomii právem své místo.
Dále je do publikace zařazena informace o ALERGENECH, seznam alergenů a další povinnosti podnikatelů, jak o nich informovat zákazníky. K problematice alergenů je uvedeno i sdělení UI SZPI. Dále jsou uváděny i výtěžnosti u vybraných surovin při přípravě pokrmů s pomocí moderních technologických zařízení - konvektomatů.
Vlastník publikace má možnost na webových stránkách www.receptury.com získat další bohaté informace, které slouží pro lepší orientaci především vedoucím provozním zaměstnancům, studentům a žákům odborných škol. Při tvorbě jídelních lístků je možné například využít překlady do pěti světových jazyků v angličtině, němčině, polštině, ruštině a nově jsou tyto překlady doplněny i o ukrajinštinu. Překlady mají možnost exportu vybrané mutace do „txt“ formátu. Vyhledávání je prováděno podle kategorie pokrmů. Pro lepší orientaci obsahují exportované překlady i číslo receptury. Na zmíněných webových stránkách je mimo jiné i rubrika, která zahrnuje dělení vepřového, hovězího, telecího, ale také jehněčího masa, drůbeže a králíka domácího. Své zájemce jistě nalezne i rubrika "Receptury v moderní úpravě", která obsahuje již téměř sto fotografií pokrmů, které Vám mohou být inspirací.
Věříme, že publikace „Receptury teplých pokrmů“ i webové stránky, budou Vaším pomocníkem a přispějí k hlavní prioritě, kterou je spokojenost strávníka.