Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma,
70 000+ titulů skladem,
více než 3 500 výdejních míst.
Nejčastější dotazy:
Vyzvednul jsem si zboží, ale nedostal jsem fakturu. - Fakturu obdržíte automaticky
mailem
ve chvíli, kdy náš systém dostane od dopravce informaci, že jste si objednávku vyzvedli.
Trvá to
zpravidla 1-2 pracovní dny od vyzvednutí.
Objednával jsem na firmu, ale na dodacím listě je jen mé jméno. - Pokud jste
objednávali
na firmu dostanete na firmu i fakturu, ale dodací list je vždy na objednávající osobu.
Zaplatil jsem převodem a vidím objednávku jako nezaplacenou. - To je v pořádku,
platba
převodem trvá z pravidla v řádu hodin - obvykle 3-4 hodiny od zaplacení až po té se ukáže
objednávka jako uhrazená. Jestliže platíte převodem mimo pracovní den, zpracuje se platba
většinou až v následující pracovní den - záleží na vaší bance. Jestliže platíte převodem v
běžném životě, také platbu nedostane adresát ihned, ale zpravidla až druhý pracovní den
pokud
jde o platby mezi bankami.
Proč nemám info o objednávce? - Dali jsme na požadavek většiny zákazníků a snažíme se
vás
nespamovat zbytečnými informacemi. Posíláme pouze notifikaci o tom, že jsme objednávku
přijali a
potom, že jsme ji předali dopravci. Sledujte informace v košíku o době odeslání, ta se v
závislosti na sezoně může měnit. Většinou objednávky uskutečněné do 13 hodin(v
pracovní
dny)
odesíláme ještě tentýž den. Neplatí to v době sezony učebnic a v době vánoční sezony - tedy
v
listopadu a prosinci, kdy se doba od obdražení objednávky do odeslání může prodloužit na
několik
dní.
Mohu k mé objednávce přidat další zboží? - Bohužel, jakmile je objednávka propsaná do
systému, nelze již přidávat další zboží.
Lze u vás nakoupit na splatnost? - Lze u nás nakoupit na dobírku, s platbou převodem
předem a platbou kartou předem. Jiné platby náš systém v tuto chvíli neumožňuje.
Poskytujete množstevní slevy? - Snažíme se nabídnout nejnižší možnou cenu. Množstevní
slevy tak nejsou možné.