Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma, 70 000+ titulů skladem, více než 3 500 výdejních míst.
Americký Gallup zaujímá přední světové místo v oblasti výzkumu veřejného mínění. Dva jeho špičkoví odborníci, kteří napsali tuto knihu, užívají jednoduchou metaforu kbelíku a naběračky, aby ohodnotili, jestli náš kontakt s jinými lidmi (partnery, přáteli, spolupracovníky nebo třeba úplně cizími lidmi) přispívá k naplnění našeho kbelíku, tedy k intenzivnějšímu zakoušení pozitivity, či z něj naopak ubírá, tedy způsobuje, že prožíváme negativně. Jádrem knihy je přesvědčení, že i ty nejnepatrnější interakce ovlivňují naše vztahy, produktivitu, zdraví a délku života. Autoři za pomoci zajímavých faktů, výzkumů, strategií a příběhů ukazují, jak se v práci i v životě cítit lépe a jak k tomu dopomoci druhým. Kniha je doplněna průvodcem pro ty, kdo chtějí její myšlenky uplatnit v týmech a organizacích. Jak plný je tvůj kbelík? byl nejúspěšnější publikací v žebříčku New York Times a představuje jednu z nejprodávanějších knih nakladatelství společnosti Gallup.
Psycholog Tom Rath v Gallupově ústavu vede výzkum pracovního prostředí a vůdcovství. Je autorem několika velmi úspěšných knih. Jeho dědeček, psycholog Donald O. Clifton byl předsedou Gallupu. Americká psychologická asociace ho označila za „otce psychologie silných stránek“. Byl autorem široce používaného testu silných stránek a spoluautorem několika publikací.