Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma, 70 000+ titulů skladem, více než 3 500 výdejních míst.
Jdi úspěchu naproti, sám od sebe nepřijde. Výkonnostní kouč, řečník a autor Alan Stein Jr. vám poradí, jak zvýšit svou produktivitu a dosáhnout všech cílů, které jste si vytyčili. Naučte se metody a strategie, které používají elitní hráči a týmy k dosažení světové úrovně. Cílem audioknihy Pozvedněte svou hru je naučit a inspirovat posluchače, aby se dali do okamžité akce k vylepšení nastavení své mysli, zvyků a hodnot. Audiokniha vám poskytne počáteční jiskru k pozvednutí vlastní hry na zcela novou úroveň, a to ve všech oblastech vašeho života. Objevíte v ní nástroje, nápady, příběhy a ponaučení, včetně aktivních úkolů, které se autor naučil od celé řady lidí, jež jsou ve svých oborech absolutními špičkami. Alan se s vámi také podělí o smysluplné a působivé konverzace a zjištění, které měl to štěstí získat od velkého množství expertů. Nenajdete zde pouze příběhy světových sportovců, ale i úspěšných byznysmenů. Na konkrétních příkladech uvidíte, že samotný úspěch je pouze výsledek veškerých maličkostí, které děláme. Inspirujte se trenérem, kterému prošly pod rukama basketbalové hvězdy. Alan Stein strávil více než 15 let mezi těmi nejlepšími hráči basketbalu na planetě (včetně hvězd NBA jako např. Kevin Durant, Steph Curry a Kobe Bryant). Není tedy náhodou, když říká, že úspěšní lidé jsou úspěšní díky své disciplíně během chvil, kdy jsou mimo záři reflektorů. Jejich odhodlání jim dovolilo utvořit si, opakovat a udržet pozitivní vzorce chování ve všem, co dělají – jednoduché, ale účinné. Kniha je rozdělena do tří částí: Hráč, Trenér a Tým. V byznysu by seděly k pojmům Zaměstnanec, Manažer a Organizace. Každá z těchto částí obsahuje 5 charakteristik, které jsou potřebné k dosažení úspěchu. Cesta za úspěchem není složitá, je náročná a vyžaduje absolutní odhodlání. Skutečná práce už tak bude na vás. Koneckonců, nemůžete někomu platit, aby za vás dělal kliky. O knize řekli: „Alan hrál obrovskou roli v mém vývoji jak na hřišti, tak mimo něj. Jeho vedení mi umožnilo dostat se tam, kde jsem dnes. Tahle knížka je must read.“ — Kevin Durant, profesionální americký basketbalista. „Příběhy v této knize vám názorně vysvětlí, jak můžete využít principy, které fungují ve sportu, byznysu a životě. Přímo z pohodlí domova se tak můžete dozvědět, co vás může sport naučit a jaké lekce a ponaučení z něj můžete aplikovat.“ — Pavel Pumprla, bývalý kapitán českého basketbalového týmu. „Alan ví naprosto přesně, co je potřeba k tomu pozvednout svou hru. Příběhy, principy a strategie, které sdílí se dají aplikovat na basketbal, business a cokoliv mezi nimi. Jestli chcete být vlivnějším lídrem nebo inspirativním spoluhráčem, měli byste si tuto knihu přečíst.“ — Jay Wright, hlavní trenér Villanova University. „Pozvedněte svou hru sdílí principy potřebné k tomu, aby z vás byl vlivný leader a inspirativní spoluhráč. Kniha se zaměřuje na rutiny, které si osvojují sportovní a byznysové špičky, kterými pak vytvářejí vítězné týmy. Příběhy, poučky a praktické příklady pomohou jak hráčům, trenérům, manažerům a podnikatelům a odemknou novou úroveň výkonnosti.“ — Ric Elias, CEO Red Ventures. Z audioknihy: Jednou z věcí, které oddělují elitní basketbalisty od těch průměrných, je schopnost soustředit se na jejich vlastní snahu a přístup. Průměrní hráči se neustále zaobírají tím, co dělá jejich trenér, co dělají jejich spoluhráči, jejich soupeř nebo rozhodčí. Skvělí hráči vnímají podněty z toho, co přichází od všech zmíněných, ale potom tráví každý zápas a trénink soustředěním pouze na to, co dělají oni sami a jakým způsobem reagují na dění okolo nich. Pracují na své snaze a svém přístupu. My rozhodujeme o tom, jak nahlížíme na věci a co s nimi potom uděláme. To je celé. Všechno ostatní už není v našich rukou. Pokud nezískáte povýšení nebo nového klienta, můžete ukazovat prstem na všechny strany. Můžete strávit týdny babráním se v bazénku obviňování a lítosti – spoustu lidí to tak dělá! Anebo na sobě můžete dál pracovat. Které z těchto dvou chování si myslíte, že povede k příštímu povýšení nebo novému klientovi? Nevěřím v něco, čemu se říká "milionový nápad". To totiž navozuje dojem, že jediné, co musíte udělat je přijít s nějakým nápadem a peníze pak samy začnou přitékat vaším směrem. Takhle to ale ve skutečnosti nefunguje. Nikdy to nefungovalo. Vize nekončí tím, že přijdete s nějakým nápadem. Pokud by tomu tak bylo, viděli bychom mnohem více miliardářů, kteří jen tak posedávají a vymýšlejí nápady. Je to o tom, abyste s nápadem něco udělali, což vyžaduje pomoc dalších lidí.