Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma, 70 000+ titulů skladem, více než 3 500 výdejních míst.
Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí svoje zábrany. Už po prvním milování je zřejmé, že fyzicky si oba dokonale vyhovují. Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc… Citace: Neptej se na minulost a nepočítej s budoucností... Dvě jasně daná pravidla. Jak dlouho ale můžou fungovat v lásce? Colleen Hooverová (1979) je bestsellerovou autorkou New York Times, jejíž romantické příběhy se těší obrovskému ohlasu čtenářů. V češtině autorce doposud vyšly knihy Bez naděje a Ztracená naděje, které jsou součástí úspěšné volné série HOPELESS, dále pak román Život jedna báseň ze série SLAMMED a sedm samostatných románů. Autorka pravidelně střídá žánr young adult s literaturou pro dospělé čtenáře. V roce 2020 vyšel autorce také první psychothriller a názvem Pravda, nebo lež, který se stal velmi záhy bestsellerem. Colleen žije v Texasu s manželem a třemi syny. Můžete ji navštívit na Twitter@colleenhoover a na jejím webu colleenhoover.com. Zuzana Ščerbová: Po studiích byla deset let v angažmá v Národním divadle Brno, běhém té doby hostovala v Moravském divadle Olomouc. V současnosti je již devátým rokem v angažmá Divadla J. K. Tyla v Plzni. Za sebou má i hostování na scénách v MeetFactory, na Shakespearovských slavnostech (Sen noci svatojánské), v Divadle LETÍ a v Divadle poq v Brně. Věnuje se také překladu divadelních her, z nichž jedna se hraje v Činoherním klubu Praha (K.Š.E.F.T. / P.U.N.T.S.) a v podobě scénického čtení je také uvedena v Brně pod názvem P.U.N.T.S.- Nikdy nevíš. Zahrála si ve filmech a televizních seriálech jako například 3+1 s Miroslavem Donutilem, Rédl, Místo zločinu České Budějovice, Domina a dalších. Věnuje se intenzivně dabingu, natáčení pro Český rozhlas a načítání audioknih. Viktor Dvořák: Po studiích na DAMU působil nejprve v angažmá v Moravském divadle Olomouc, později v Divadle Petra Bezruče v Ostravě. V současnosti je v angažmá v Městských divadlech pražských. Za roli Louise Aronsona v inscenaci Andělé v Americe získal roku 2019 Cenu Thálie za mužský herecký výkon. Divákům je dobře známý také z televizní obrazovky a z dabingu. Objevil se v seriálech První republika, Zdivočelá země, České století, Kriminálka Anděl, Ordinace v růžové zahradě, Redakce, Sex O’Clock a dalších. Hrál také ve filmu Ireny Pavláskové Pražské orgie a ztělesnil postavu Václava Havla ve snímku Slávka Horáka Havel. Petra Bučková vystudovala JAMU. Po absolutoriu účinkovala na scénách divadel Divadlo Petra Bezruče, HaDivadlo, Husa na provázku, Polárka a v současnosti hraje v pražském Divadle Na zábradlí. Výrazné role ztvárnila ve filmové minisérii Jitřní záře, ve webseriálu #martyisdead, který byl odměněn výroční cenou Emmy 2020, nebo seriálu Sex O’Clock. Dále hrála například v serálech Polda, Specialisté, Ochránce, Vraždy v kruhu, Hlava Medúzy nebo filmech #annaismissing, Uzly a pomeranče či Spící město. V neposlední řadě se věnuje také audiotvorbě. Dvakrát byla nominována na nejlepší herečku v anketě Neviditelný herec. AUDIOKNIHA: Colleen Hooverová: Odvrácená tvář lásky | Čte Zuzana Ščerbová, Viktor Dvořák a Petra Bučková | Režie Alexandra Bauerová | Zvuk, střih a mastering Rostislav Koňařík | Hudba Miloš Homola | Natočeno ve studiu Mixing.Today | Grafiku podle knižní předlohy adaptoval Michal Holík | Produkce Petra Kinclová | Supervize Alena Brožová | Vydala Euromedia Group, a. s. – Témbr, v listopadu 2023. Nahrávka vznikla podle knihy: Ugly Love © 2016 by Colleen Hoover | Překlad © Jana Jašová | Obálku s použitím původního návrhu upravila © Soňa Šedivá | All rights reserved. | Vydala Euromedia Group, a. s. – Yoli, 2016.