Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma, 70 000+ titulů skladem, více než 3 500 výdejních míst.
Z mateřské na dovolenou Když jste moderní fotr, ani s letní dovolenou to není žádné terno, zvlášť když máte malé dítě a manželka vás místo na každoroční chalupu donutí odjet do Bulharska k moři. A kdyby jen to! Nataša, druhá polovina rodičovského páru, se chopila pera a zážitky za svého chotě zaznamenala sama. Výsledkem je nejen dovolenkové vyprávění, ve kterém najde určité podobnosti každý, ale i odhalení několika utajovaných skutečností z intimního života moderního fotra. Necenzurováno! Dominik Landsman, autor populárních Deníčků moderního fotra, ve svých předchozích knížkách vyčerpávajícím způsobem vysvětlil, že mateřská dovolená není žádná dovolená. „Dominik Landsman vytvořil kompilát snad všech situací, do kterých se rodič (ne nutně pouze otec) dostává, a až do krajnosti je vyhrocuje. Nezažívá nic jiného než všichni mladí rodiče, je ale schopen podat své zkušenosti s nadsázkou a humorem (často černým).“ - naposlech.cz Audiokniha (P) & © OneHotBook, 2018. Všechna práva vyhrazena. Dominik Landsman Kniha Deníček moderního fotra vznikla na základě příspěvků úspěšného blogu, na kterém autor vtipně popisoval zážitky, situace a strasti otce v domácnosti. Dominik Landsman přišel měsíc před porodem své ženy o práci realitního makléře. Po porodu pomáhal manželce na mateřské dovolené. Nakonec se po čtyřech měsících společně rozhodli, že partnerka se vrátí do zaměstnání a Dominik zůstane se synem doma. O svých zkušenostech začal blogovat, z textů pak vznikly dvě knihy (Deníček moderního fotra aneb Proč by muži neměli mít děti a Deníček moderního fotra 2 aneb Pánbůh mi to oplatil na dětech) a zážitky dokumentuje i ve videoreportech. Se spisovatelkou a blogerkou Zuzanou Hubeňákovou napsal také knížku Deníček moderního páru aneb ženy jsou z Venuše a muži jsou debil. V roce 2018 mu vyšla čtvrtá kniha Dovolená s moderním fotrem. Všechny texty mají také audioverzi. Jana Pidrmanová (1985) S divadlem se začala seznamovat už v dětství v dramatickém kroužku LŠU, dětskou roli si v té době zahrála i se souborem chebského Západočeského divadla. Po maturitě na hotelové škole vystudovala v letech 2004-08 herectví na DAMU. Zároveň hostovala mj. v Divadle Na Prádle (role Vidomingon v Syndromu dobrodince), v holešovickém Cross Clubu (Učitelka v Mlčenlivé) aj. Po skončení školy hrála se souborem Divadla AHA ve vysočanském Gongu titulní Sněhovou královnu, v českobudějovickém Jihočeském divadle hostovala v roli Lydie Bennetové v inscenaci Pýcha a předsudek. V současné době hostuje i v malostranském A-studiu Rubín. Už v době studií se objevila v Národním divadle v malé výpomocné roli Preciozky v Rostandově Cyranovi z Bergeracu, v současné době je členkou souboru Činohry Národního divadla. Televizní diváci ji znají ze seriálů jako Okresní přebor, Čapkovy kapsy, Sanitka 2, Kriminálka Anděl nebo Cirkus Bukowsky, zahrála si i ve filmech Runway, Ztracená brána nebo Hořící keř. Filip Švarc (1975) První filmovou smlouvu mu rodiče podepisovali, když mu bylo šest, k tomu se přidalo i hostování v dětských rolích v Divadle na Vinohradech a v Divadle E. F. Buriana. V roce 1989 nastoupil na Státní konzervatoř v Praze, kde po šesti letech úspěšně absolvoval obor herectví. Po několikaročním hostování v pražském Divadle ABC se v současné době věnuje hlavně dabingu, což zúročil i v roli sebe samotného v seriálu Dabing Street (2018). Jedenáct let také strávil za mikrofonem Fajn Rádia.