Doprava od 59 Kč, při nákupu nad 2 000 Kč doprava zdarma, 70 000+ titulů skladem, více než 3 500 výdejních míst.
Cesta efektivního zaměstnávání byla budována celé minulé století. Základní principy a hodnoty nalezneme v mezinárodních úmluvách od Mezinárodní organizace práce až po právo EU, které ovlivnily znatelně pracovní právo v České republice. Kniha Etika a hodnoty v organizacích je rozdělena do dvou hlavních bloků. Prvním je promítnutí mezinárodních úmluv Mezinárodní organizace práce do zákonů, které upravují státně zaměstnanecké poměry (vojáků, soudců, příslušníků bezpečnostních sborů a státních zaměstnanců). Konkrétně čtenář nalezne implementaci mezinárodních úmluv do oblasti vzdělávání, odstranění diskriminace, oblasti domácí práce, práva na sdružování, požadavku na vzdělání, diskriminaci s ohledem na věk, rozdílnost pohlaví atd.
Velká pozornost je věnována nestrannému rozhodování ve veřejném sektoru a právu na stávku.
V knize jsou cíleně použity státně zaměstnanecké poměry, které lépe demonstrují zákonný vliv do právního řádu ČR, neboť jakožto veřejnoprávní normy jsou více precizovány, detailněji upravují jednotlivá ustanovení mezinárodních smluv a jsou viditelnější, než je tomu v oblasti zákoníku práce. Na základě statistických údajů se čtenář seznámí s možností odstranění diskriminačního chování nebo jednání u výběrových řízení, kde by bylo vhodné shodné zastoupení obou pohlaví.
Druhá část publikace je věnována už konkrétním personálním systémům, které ovlivňují zvolené etické hodnoty v organizacích. Čtenáře osloví několik praktických příkladů z vybraných společností, na kterých je demonstrován praktický dopad zvolených hodnot a jejich implementace v různých personálních oblastech.
Publikace se jako jedna z mála věnuje novým personálním systémům, mezi které lze řadit onboarding, outplacement, práci s talentem a plánování následnictví.
Publikace Etika a hodnoty v organizacích bude jistě inspirací pro ty, kteří plánují ve své praxi motivovat a vést zaměstnance k větší efektivnosti a výkonnosti a chtějí firmu řídit jako konkurenceschopnou, právě na základě dobře nastavené firemní kultury a firemních hodnot s efektivní společenskou odpovědností.